Marcin Zaworonek preegentem kongresu Trendy i Innowacje

Życiowa dewiza prelegenta FIT-EXPO brzmi: „Nie patrz ile już zrobiłeś, zobacz ile Ci jeszcze zostało”. Podczas Kongresu podejmie on tematykę rozmowy o kliencie kontra rozmowy sprzedażowej.

Zapraszamy do zapoznania się z informacją o prelegencie:

_ Marcin Zaworonek

Trener personalny, manager strefy trenerów personalnych w jednym z łódzkich klubów, szkoleniowiec. Założyciel Centrum Przygotowania Motorycznego i strefy Vera Gym. Były manager siłowni i Centrum Przygotowania Motorycznego w klubie Vera Sport. Zakochany w obsłudze klienta i rozwiązaniach budujących długoterminową lojalność. Obecnie doradca w zakresie rekrutacji renerów personalnych, obsługi klienta i sprzedaży w klubach fitness. Prywatnie miłośnik Crossfitu i Podnoszenia Ciężarów.

_ Wykształcenie:

Absolwent Politechniki Łódzkiej wydziału Organizacji i Zarządzania na kierunku Kształtowanie umiejętności menedżerskich i kompetencji z zakresie negocjacji, gdzie napisał swoją pracę dyplomową na temat Systemów motywacyjnych stosowanych w branży fitness. Obecnie badacz branży prowadzący badania na temat jakości i skuteczności systemów szkoleniowych, kreacji wizerunku dobrego pracodawcy, budowania wizerunku w branży fitness

Wyniki badań zamierza umieścić w swojej pracy magisterskiej z obszaru organizacji i zarządzania.

Absolwent wielu szkoleń trenerskich i managerskich wśród, których warto wymienić programy: Business Management Executive Program – Benefit Systems i ICAN Institute, Zarządzanie nowoczesnym klubem fitness - program rozwoju dla menedżerów i pracowników klubów fitness - Excellence for fitness industry - espertfitness.com i Zarządzanie klubem fitness - Technogym Academy.

_ Doświadczenie:

Na rynku trenersko-managerskim od ponad 7 lat, nieustannie zainteresowany rozwijaniem swoich kompetencji. Współtwórca Centrum Przygotowania Motorycznego i Vera Gym w największym komercyjnym klubie sportowym Vera Sport o powierzchni blisko 14000m2. W swojej karierze zrekrutował i wyszkolił ponad 100 trenerów personalnych. Organizator wielu edycji ogólnopolskich zawodów o charakterze treningu funkcjonalnego o zasięgu nawet 300 osób (np. Double Trouble).

W pracy z trenerami stawia na poznanie się z konkretną osobą. Plan, który tworzy jest personalnie dopasowany. Posiada model obsługi klienta, który nazywa „grą wstępną do prawdziwej obsługi”. Uczy trenerów modelu, który będzie miał zastosowanie w życiu a nie będzie tylko teorią, która nie sprawdza się na co dzień. Przekazywaną wiedzę testuje w praktyce, co pozwala mu na szybką weryfikację. Pracuje z trenerami o różnym poziomie doświadczenia, ale najbardziej cieszy go praca z osobami, które są dopiero wchodzą na rynek. W swoich konsultacjach porównuje trenerów do piekarzy, akwizytorów czy diamentów.  Na podstawie tych metafor ukazuje im zależności i silne strony, które warto wykorzystać i te, na które nie warto pożytkować energii. We współpracy z klubami przygotowywał systemy rozliczeń trenerów w zależności od segmentu, lokalizacji i klienta docelowego.

Wstecz

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact