Monika Śleziońska | Kongres FIT-EXPO Trendy i Innowacje

Strateg marketingowy z 18-letnim doświadczeniem podczas Kongresu zaprezentuje temat komunikacji marketingowej klubu fitness i ośrodka sportowego.

_ Monika Śleziońska

Monika Śleziońska - strateg marketingowy z 18-letnim doświadczeniem.

Współwłaścicielka Agencji Marketingowej MOMA (MOMA M.Cała-Sturzbecher M.Śleziońska s.c.).

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na wydziale Zarządzania i Marketingu, specjalność Marketing. Absolwentka studiów podyplomowych Marketing Manager prowadzonych na licencji Chartered Instytut  of Marketing (London). Doświadczenie zdobywała m.in. w trakcie 6-letniej pracy w Dziale Marketingu Oddziału Regionalnego PKO PB w Katowicach. Od 2011 roku świadczy usługi doradcze, tworząc strategie oraz plany marketingowe dla przedsiębiorstw różnych branż; od 2015 roku robi to pod marką Agencji Marketingowej MOMA.

Gościnnie występowała jako wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach (2017 r.), zapraszana jako marketingowiec – praktyk.

Trener i szkoleniowiec w tematyce marketingowej, a zwłaszcza: budowania strategii marketingowych, planowania marketingowego, budowania marki.

Prywatnie mama dwójki dzieci i aktywny sportowiec, miłośniczka akrobatyki sportowej i ashtanga joga.

Wstecz

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact