Marcin Zaworonek

Trener personalny, manager strefy trenerów personalnych w jednym z łódzkich klubów, szkoleniowiec. Założyciel Centrum Przygotowania Motorycznego i strefy Vera Gym. Były manager siłowni i Centrum Przygotowania Motorycznego w klubie Vera Sport. Zakochany w obsłudze klienta i rozwiązaniach budujących długoterminową lojalność. Obecnie doradca w zakresie rekrutacji trenerów personalnych, obsługi klienta i sprzedaży w klubach fitness. Jego dewiza życiowa to: „Nie patrz, ile już zrobiłeś, zobacz, ile jeszcze Ci zostało”. Prywatnie miłośnik crossfitu i podnoszenia ciężarów.

Wykształcenie

Absolwent Politechniki Łódzkiej wydziału Organizacji i Zarządzania na kierunku Kształtowanie umiejętności menedżerskich i kompetencji w zakresie negocjacji, gdzie napisał pracę dyplomową na temat systemów motywacyjnych stosowanych w branży fitness. Obecnie badacz branży prowadzący badania na temat jakości i skuteczności systemów szkoleniowych, kreacji wizerunku dobrego pracodawcy, budowania wizerunku w branży fitness. Wyniki badań zamierza umieścić w swojej pracy magisterskiej z obszaru organizacji i zarządzania.

Absolwent wielu szkoleń trenerskich i managerskich, wśród których warto wymienić programy: Business Management Executive Program – Benefit Systems i ICAN Institute, Zarządzanie nowoczesnym klubem fitness - program rozwoju dla menedżerów i pracowników klubów fitness - Excellence for fitness industry - espertfitness.com i Zarządzanie klubem fitness - Technogym Academy.

Doświadczenie

Na rynku trenersko-managerskim funkcjonuje od ponad 7 lat, jest nieustannie zainteresowany rozwijaniem swoich kompetencji. Współtwórca Centrum Przygotowania Motorycznego i Vera Gym w największym komercyjnym klubie sportowym Vera Sport o powierzchni blisko 14000m2. W swojej karierze zrekrutował i wyszkolił ponad 100 trenerów personalnych. Organizator wielu edycji ogólnopolskich zawodów o charakterze treningu funkcjonalnego o zasięgu nawet 300 osób (np. Double Trouble).

W pracy z trenerami stawia na poznanie się z konkretną osobą. Plan, który tworzy, jest personalnie dopasowany. Posiada model obsługi klienta, który nazywa „grą wstępną do prawdziwej obsługi”. Uczy trenerów modelu, który będzie miał zastosowanie w życiu, a nie będzie tylko teorią, która nie sprawdza się na co dzień. Przekazywaną wiedzę testuje w praktyce, co pozwala mu na szybką weryfikację. Pracuje z trenerami o różnym poziomie doświadczenia, ale najbardziej cieszy go praca z osobami, które są dopiero wchodzą na rynek. W swoich konsultacjach porównuje trenerów do piekarzy, akwizytorów czy diamentów. Na podstawie tych metafor ukazuje im zależności i silne strony, które warto wykorzystać i te, na które niewarto pożytkować energii. We współpracy z klubami przygotowywał systemy rozliczeń trenerów w zależności od segmentu, lokalizacji i klienta docelowego.

[ Wstecz ]
PARTNERZY EU4YA







Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact